Планшет чи електронна книга?

Albert364
Як ви вважаєте, що краще обрати електронну книгу чи планшет?

Re: Планшет чи електронна книга?

Richard69
Мені здається, що купівля планшета буде для вас вигіднішою, тому що, крім читання книг, ви можете там працювати, малювати і навіть грати. Я купив собі Планшет Lenovo Tab M10 https://www.moyo.ua/planshet_lenovo_tab_m10_3rd_gen_4_64_lte_storm_grey/523994.html . Відмінний пристрій, що володіє безліччю функцій, які роблять його корисним інструментом. Його продуктивність чудова, і до сих пір у мене не було з ним проблем. Час автономної роботи також хороший, і я можу використовувати його протягом тривалого періоду часу без необхідності підзарядки. Крім того, планшет дуже легкий і його легко носити з собою, що мене дуже рятує, коли я перебуваю в дорозі.

Re: Планшет чи електронна книга?

Emil565
Дивлячись для чого він вам потрібен. Якщо ви будете просто читати книжки, то вам нема чого переплачувати. Але планшет набагато функціональніший.