Руберойд

Quwertuns
Шукаю магазин в Україні з гарним асортиментом руберойдів та й взагалі з покрівельними матеріалами. Буду вдячний за різні варіанти!

Re: Руберойд

Farshik
Ну спочатку думаю вам буде цікаво подивитись, яка ціна на рубероид покрівельний вісь за посиланням https://aquaizol.ua/evrorubero/podkladochnyj-sloj/plenka-plenka/ . Як на мене це чудовий магазин покрівельних матеріалів! Тут є все, що потрібно для ремонту чи будівництва даху. Якісні матеріали, зручний сервіс, оперативна доставка. Велике спасибі за професіоналізм та уважне ставлення до клієнтів! Думаю, будете дуже задоволені загальним результатом!