Де я можу замовити дизайн магазину під мій бренд?

classic Classic list List threaded Threaded
3 messages Options
Reply | Threaded
Open this post in threaded view
|

Де я можу замовити дизайн магазину під мій бренд?

Sender
Я зараз на етапі запуску магазину й розумію, що без продуманого інтер’єру далеко не заїдеш. Хочеться не просто «гарно», а щоб простір реально працював на бренд: кольори, освітлення, навігація, вітрини — усе має підтримувати ідею та викликати правильні емоції у клієнтів. Сам я не дизайнер, тож варіант робити щось навмання або за пінтерестом одразу відпадає. При цьому важливо, щоб студія або команда розуміла саме бізнес-завдання, а не лише тренди. Цікавить, де я можу замовити дизайн магазину під мій бренд так, щоб врахували концепцію, цільову аудиторію й формат торгівлі. Можливо, хтось уже проходив цей шлях і може порадити перевірене рішення без зайвих експериментів?
Reply | Threaded
|

Re: Де я можу замовити дизайн магазину під мій бренд?

Prime24
Якщо шукаєш адекватний і професійний підхід, раджу звернути увагу на студії, які спеціалізуються саме на комерційних просторах, а не «всьому підряд». З власних спостережень, хороший дизайн інтер'єру магазину https://adesign.com.ua/ua/services/shop-design.html починається не з картинок, а з аналізу бренду, потоку клієнтів і сценаріїв поведінки в просторі. У цьому плані можу порадити студію A-Design — там якраз фокус на дизайні магазинів під конкретний бренд. Вони працюють з концепцією, айдентикою, зручністю для покупців і водночас думають про продажі. Тобто це не просто «красивий ремонт», а продуманий інструмент для бізнесу. Плюс зручно, що можна одразу подивитися приклади реалізованих проєктів і зрозуміти стиль та рівень. Якщо важливо отримати результат без постійного контролю з твого боку — це цілком робочий варіант.
Reply | Threaded
|

Re: Де я можу замовити дизайн магазину під мій бренд?

LindaAdams
In reply to this post by Sender